Dagen :)

Hejsan! Idag på förmiddagen to jag en liten skritt och travtur. Luna tappade en sko inne i skogen så ridturen blev inte så lång. När jag kom tillbaka var mamma tillbaka efter att ha åkt hem över natten. Vi tog en till tur ut lite senare och det var super kul! När vi kom tillbaka tog pappa fram kameran och jag red ner till sjön där jag galopperade på ängen :) Pappa fimade och tog kort:)
Här kommer Lunas och min outfit:
Tyckte att bilden passade ganska bra som "outfitbild" för man ser hela utrustningen :)
Luna:
Rosa lindor Jumptex
Rosa allround schabrak showmaster
Svart hoppsadel Zaldi
Svart träns med aachengrimma
Strasspannband
Jag:
Mörkblå hjälm
Svarta skor
Vit klänning med rosa blommor
Rosa/beige rutiga ridbyxor
Beiga ridstrumpor
Film finns på Youtube: http://www.youtube.com/user/MrGreetaa?feature=mhee#p/a/u/0/ueuIRr0eKaY
Jag laddar inte upp fler bilder för det finns lite där också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0