Förlåt för den dåliga uppdateringen

Hejsan, förlåt för att jag inte har uppdaterat men jag har haft mycket roligare saker för mig :)
Jag har varit ute med båten i några dagar och även hos min kompis sommarställe. Sedan har jag ridit ut en del och så. Jag sov över hos Becka torsdag till fredag och hos Emmy och Anna fredag till idag :) Igår red jag ut med Anna och Emmy. Vi galopperade och Luna och Debbie blev starka. Sedan började Luna bara studsa. Hon kurade ihop sig och ville dra ner huvudet och bocka. Jag höll kvar i tyglarna så gott jag kunde medan Luna fortsatte studsa. Sedan lyckades jag dra upp huvudet på henne och hon slutade. Sedan fattade jag galopp igen för att försöka hålla henne lugn och då hann jag bara några meter innan hon började bocka igen. Sedan fattade jag galopp igen och då gick det bättre. På hemvägen blev det inga bock men det känns ju inte så bra att hon kan börja bocka när som helst...
Idag red jag med Annette på Akiri. Vi red ut en mysig runda och det gick jättebra :) vi galopperade inte.
Imorgon ska vi åka med Luna till farmor och farfar. Dem har en gård och ganska mycket mark så vi ska bygga en hage där och låta Luna stå där i några dagar. Det ska bli jätteroligt och jag kommer kunna se henne från fönstret. :D
Jag ska rida 2 gånger per dag och jag är superglad :D
Hoppas att det kommer vara roligt och gå bra! Jag ska försöka blogga men jag kommer kanske inte kunna det där för farmor vill alltid att jag ska hjälpa henne med en masssa... och sedan kommer jag nog vara i stallet en del också :) Jag ska fösöka blogga annars ger jag er en sammanfattning när jag kommer hem. :)
Ha det så bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0