I'am back

Nu är jag tillbaka :D
Zirocco kom hem i måndags o jag var där i tisdag o red men hann inte blogga bara för jag var tvungen att packa för jag o pappa åkte ut o campade från ons-fre ( idag ) haha

Ska snart åka till stallet o rida Zirocco :D Det blir dressyr idag :P
Runt 11 idag var jag o pappa på tre hästar och köpte lite saker :)
Jag köpte ett schockemöhle schabrak, horselife ridbyxor röd, en Euro-Lite ridhjälm grå ( ska ha som tävlings hjälm eftersom min kavaj är grå :)) och en John Whitaker keps baby blå  :)


det översta har jag köpt :)

den grå har jag :)

Orkar inte ta kort på sakerna o hittade inte dom andra sakerna på datorn så ni får se någon annan gång ;)
haha

Jag tror min o Ziroccos outfits kommer se ut så hör ungerfär:
JAG
Röda horselife ridbyxor
Svart vanlig t-shirt
Kinsland rid strumpor
Min svarta hjälm
Min ridstövlar som jag ej vet vilket märke XD
Som det ser ut nu så tar jag min kingsland jacka med mig ;)

ZIROCCO
Träns: hans vanliga träns med remmont nosgrimman
Sadel: Perstiqe
Lindor: John Whitaker marin blåa :P
Schabrak: schockemöhle det nya :)
Täcke: som det ser ut nu tar jag ett reng täcke ner till mangen :)


Mina favorit bilder på Zirocco
Foto: Céline Åden

/ Alexandra o Zirocco :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0