Fredag

Idag följde Linnea med till stallet :) Det hade svämmat över vid ingngen i hagen bara för att det regnade så mycket igår... Vattnet gick upp till vaderna... Luna var jätteskitig så det tog lång tid att få henne ren men när hon äntligen var det så gjorde vi i ordning henne snabbt och red iväg. Vi red till manegen och jag började med lite dressyr. Hon var jättefin och det var ingen annan i manegen så jag tog ett litet skutt för att det var så länge sen vi hoppade... Hon blev super pigg och försökte bocka en massa. Men sen gick det bättre :) Jag hoppade som högst 75cm så det blev inte speciellt högt eller mycket men jag tränade mer på anridningen och så. Det sista jag hoppade var ett 75cm  hinder och det kom vi perfekt på så jag tänkte att det räckte :)
Sedan red vi en längre bit hem :)
Linnea tog kort men hon glömde överförings sladden till datorn så vi kunde inte ladda in bilderna till datorn :( Men jaja. Ni får nya bilder någon annan dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0