Hejsan!

Hejsan forlat for uppdateringen... jag har varit i kroatien i typ 1 vecka och efter det akte vi till venedig. Det e dar jag ar nu. Det e derfor jag inte kan skiva alla bokstaverna efter z... Haha. Jag lyckades hitta en dator som man far lana och nu sitter jag och skriver... Det e ganska svart eftersom att det inte finns alla bokstaver med.. Haha jaja det var i alla falll lite om hur jag har haft det. Luna har fatt ga i sommarhagen och ha det skont. Anette kollar till henne och sa och jag saknar henne sjukt. Imorgon ska vi sàtta oss i bilen och aka hem pa riktigt. Detta e bara ett stopp pa vagen eftersom att vi sa garna ville se venedig. Hoppas att alla fattar vad jag skriver xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0