Hemma!

Hejsan! Nu är jag hemma igen och kan använda åäö igen :) Vi har haft det jättetrevligt och det har varit jättevarmt! Runt 40 grader! Nästan för varmt. När vi skulle åka hem stannade vi i Venedig och bodde där en natt. Det var underbart vackert och staden är ju rätt speciell eftersom att den ligger på vatten. Vi tog en massa fina bilder och så men jag har dem tyvärr inte på denna datorn. Sedann åkte vi till Salzburg och åt lunch där dagen efter Venedig och i kyrkan där tände jag ett ljus till minne för Greta. Jag lade även i en peng till henne i en burk som hörde till ljusen. Sedan gav jag en cent till kyrkan och en cent till en tjej som satt ute på gatan och spelade. I österrike åkte vi i alperna och det var jättefint med alla berg och dalar och allt var grönt och gräsklädda berg tornade upp sig på båda sidor om en där man åkte. Sista stoppet vi gjorde innan vi åkte hem var att stanna över en natt i tyskland på en jättemysigt hotell där det fanns en massa hästar. Dem var jättefina! Sedan åkte vi hem! Sista sträckan hem tog så gott som hela dagen (från 10 på morgonen till 8 på kvällen) och då körde vi 80 mil! Tyvärr har ag då inga bilder men jag ser verkligen fram emot imorgon då det är 2 månader sedan Luna kom till Ambros. Jag ska köpa lite godis till henne och så och sedan tror jag att det blir en uteritt med Emelie på Elliott :) roligt roligt.
Jaja tack och hej för dennna gången! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0