Onsdag!

Hejsan idag åkte jag och mamma ut till stallet tillsammans vid 5 tiden :) Luna ganska ren men jag borstade henne noga så att hon skulle bli riktigt ren <3
När jag var klar sadlade vi och tränsade, jag cyklade bort till paddocken och mamma red Luna. Mamma red först i paddocken, Luna såg jättefin ut! Medan mamma red tog jag typ 2 bilder med mobilen. RIKTIGT dålig kvalite... men nu när jag försöker ladda upp dem dampar dem...:( jag ska försöka senare men just nu får ni stå ut med att det inte blev någon ny bild...
Efter att mamma hade ridit var det min tur :) Luna var så mjuk och fin och när jag hade riditt klart var hon lite svettig på dem rätta ställena:) hon hade arbetat bra! :D
Sedan gick vi hem igen<3 Jag och mamma stannade och åt hallon och Luna tyckte att det såg så gott ut så hon tog nästan hela busken xD jag och mamma åt från Lunas mun så fort vi kunde innan Lunaa hann äta upp hela busken xD Så söt var hon! <3
Hon gillade hallonen jättemycket men det går inte att ladda upp bilderna:( Jag ska försöka...
På kvällen såg jag och mamma Secretariat :) den var super bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0