Alexandra Och Zirocco Paintbox

Hej, Mitt namn är Alexandra, jag bor i torslanda. Ca 3 dagar i veckan rider jag min medryttare/foder häst Zirocco Panitbox.


Han är en maxad c-ponny Han är 1,39 cm En skimmel som ni såg på bilden XD Zirocco Paintbox är en hopp ponny men går fint i dressyren också Så det blir tävlingar i båda grenarna Zirocco som han kallas är underbar att rida Han lyssnar på alla hjälper oftast XD Ibland kan han vara lite kaxig men det är bara för han inte vill eller orkar Ska starta min första dressyr tävling om ca 3-4 veckor, det är ganska kort tid efter vi köpte honom men det är för jag vill se hur mycket vi utvecklas tillsammans. Om vi ska tävla blir det i Lc:1 och Lb:1 Man får hoppas på det bästa 30 Juni-2Juli ska vi på hopp krus för min hopptränare Kommer bli jätte kul :=) Zirocco och Luna står på samma stall :P

Har sommar lov nu Ska rida typ hela sommaren Men när Zirocco är på bete i tjörn kanske jag ska passa en maxad d-ponny


OM mig :D

Jag heter som sakt Alexandra :D Jag är 14 år och bor i torslanda. Jag älskar att rida. Jag är en allround ryttare, men lutar mer mot hoppning. Jag går på skola inne i stan. Men nu har jag sommar lov!! :D Jag rider Zirocco på tisdagar, fredagar och lördagar :D

Imorgon ska jag ta med mig kamran till stallet så det blir lite bilder på pållarna :D


Det här är jag :D

// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0