Fredag :)

Tjosan! Idag låg pappa och jag i sängen och provade nya systemkameran som han fick igår :) Den var super! :D
Jag fick däremot inte ta med den till stallet och sen var den andra kameran slut på batteri så det blev inga bilder... :(
Jag och Alex red tillsammans i manegen, vi red dressyr och gjorde en massa ökning och kortningar, skänkelvikningar, öppnor, slutor och en massa volter! :)
Det gick super och hon var hur mjuk som helst! Men när jag sedan skulle galoppera så blev hon jättepigg och stressad... det gick inte så bra i galoppen men jag försökte så gott jag kunde..
Sedan red jag och Alex L:c pogrammet och det gick väl sådär... hon var nog lite trött och ville inte riktigt öka traven så fint som jag vet att hon kan! och hon gick inte alls i så stadig form som förut och så... men jag försökte i alla fall och vi kom runt pogrammet utan några större "fel..."
Nu är jag hemma hos Alex och ska sova hos henne... Vi såg på en film om en galopphäst som typ var helt otrolig och så... det var jättespännande och superbra! Tack till Anna och Emelie Adielsson som tipsade om filmen! Det var super! :D Nu håller vi på att äntligen fixa header till bloggen så jag hoppas att den kommer upp inom snar framtid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0