Grym dag

Haft en awsome dag idag :D
Först sov Emelie o Josse över hos mig :D Sen typ 20 i 10 körde mamma oss till stallet :D när vi kom dit så mockade vi :D Sen när jag skulle tömma kärran med bajset så såg jag att min ponny inte var vit utan grå :/ ;) Så jag tog in han och började borsta av all torkad lera :s Sen när jag skulle skölja av bennen så kommer Emelie med Miss Elliott o frågar om vi är klara XD  haha jag hade inte gjort maten o Josse gjorde Lunas mat :) Hon hade inte tagit in Luna äns XD haha Så hon fick komma in i vårt stall o så fick hon låna en grimma. Hon hjälpte mig o linda bennen :D slapp jag det XD Sen tog hon massa kort :) Medans vi väntade på Josse knoppade jag Zirocco <3 haha så fula knoppar x) Sen gick vi ner till mange vi hade bara satt på radion så kom Anna o Emy upp på läktaren :D Dom fick komma ner o fota när vi red :P Zirocco trodde typ det var tävling var han var as taggad :D Han kändes underbar att rida idag :D Men sen blev det lite lång tråkigt med dressyr så vi satte upp ett sockerbits hinder :) Min ponny har sån fin hoppteknik att jag dööööööööööööörrrrrrr ;) Det är helt underbart att rida han när han är sån :D Puss på världens bästa ponny :) <3 Sen gick vi upp till vårat stall och gjorde iordning resten av sakerna :D Anna o Emy följde med upp till oss. Sen åkte vi hem till dom o så bytte dom om till ridkläder :D sen cyklade jag Emelie o Anna till torslanda stallet så hämtade vi Shannon :D Anna skulle rida ut med honom. Emy o Josse gick upp till Debbie :D Sen kom dom till torslanda stallet så cyklade jag o Emelie efter dom. Och Josse gick med. Josse o Emelie fotade också :D Kan inte lova att alla 517 bilder kommer upp ;) Vi skulle också ha sovit över men det blev pannkaka med det ;) haha men imorgon ska vi rida kl 10 i mangen så ska vi planerna när vi kan sova över någon gång :D

Vi ses
Gå även in Anna o Emys Blogg: http://activos.blogg.se/


Sötisen :D
/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: Josse<3

Jag hade visst tagit in Luna! Hon fick ju stå och äta sitt lunch hö och jag tog in henne innan dig ;)

jag trodde att du skulle sätta maten och så också så jag trodde inte att ni väntade på mig, det var därför jag tog lite längre tid på mig ;)

2011-06-18 @ 07:02:06
URL: http://ambrostjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0