Hejsan

Jag och rubriker är inte bra ;) haha kommer aldrig på någon rubrik :P

Uppdateringen har varit låg eftersom att igår åkte jag inte till stan :D Köpte Iphone skal :D Älskar det :P Det blev inga benlindor :( men jag SKA köpa dom :D Efter vi var i stan åkte jag till stallet o träffade Victoria och Josefin :) Hästarna kom precis in när jag kom till stallet så vi lätt dom äta lite o sen började vi borsta hästarna :D Dom blev rena och fina. Vi red i padocken, han var jätte fin tyckte jag ;) När vi kom ner så möte vi Emelie som rider Miss Elliott och Anna o Debbie :D Och på staketet satt Emelie med sin brutna tå. Skickligt Emelie ;) Övade mycket på övergångar från skritt till trav till galopp osv. Sen så var det ett lite hinder som stog i padocken så vi hoppade lite på det :D Victoria var snäll o tog kort på oss :D

Sen på kvällen så sov jag, Victoria o Emelie över hos Josefin :D Jag o Josefin hade lite smått damp ;)

Idag så red vi ut en sväng och sen gick vi in i mangen och testade varanndras hästar XD Tur att  den man gillar mest är sin egen :D Men det är jätte nytiggt att rida andra ponnys också :P

Bilderna kommer senare för kamran dog och måste ha laddan för att kunna lägga in bilderna på datan XD Laddan är hemma hos min syster X)

Inte från helgen

/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: Evelina

ALLLEEXANDER!!!!!!!! läng lädrena för 18 gubbar!!!

2011-06-12 @ 17:20:31
URL: http://evelinaketola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0