Josefin och Medialuna

Hejsan!
Jag heter Josefin och har en d-ponny som heter Medlialuna, men vi kallar henne bara Luna. Jag har inte haft henne så länge, hon kom till mig den 16/5 2011. Hon står på stall Ambros i en utebox och om dagarna är hon ute i en gräshage :)
Allt går bra med henne, jag har varit med på 2 hoppträningar och i sommar ska jag på ett hoppläger :) Nästa vecka ska jag dressyrträna med henne för första gången och jag hoppas att det går bra! :)
Hon är väldigt känslig och älskar att hoppa, jobba dressyr och rida ut!
Jag kommer nog ta en del bilder så jag hoppas att inläggen blir färgglada!
Luna är 9 år och inte slutmätt men hon är cirka 145cm. Hon har haft 2 föl innan och har fint steg och fin stam :)
Jag kommer nog träna, tävla och ha kul mycket så följ gärna våran blogg!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0