Måndag :)

Hejsan, spännande rubrik, inte sant? xD
Idag var jag hemma från skolan för att jag hade feber :( Jag hjälpte mamma med lite tvätt och så och sen sov jag från runt kl halv 1 och sov till kl halv 6... så då sov jag bort all feber och åkte till stallet runt kvällsfodringsdags :)
Jag red inte men jag och mamma borstade henne och kliade henne. Hon hade en del myggbett och så vid mankammen och hon tyckte att det var jätteskönt. Hon visste inte vart hon skulle ta vägen så hon tog sin överläpp och drog den fram och tillbaka över min handflata jättefort!! Haha, sötnosen. :) <3
Hon fick mash och tyckte att det var jättegott! Hon hade rört om en massa i boxen av någon anledning. Men jag mockade ju inte åt henne på eftermiddagen igår som jag brukar göra. Jag mockade ju bara på förmiddagen och då red jag på förmiddagen också så hon hade ju mer tid att röra om i boxen så jag antar att det är därför. :)
Jag har inga bilder på denna datorn så det får blir någon gammal som ni har sett förut men det går väl bra? <3 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0