Min lördag :D

Idag så åkte jag till sstallet :D Jag och Josse åkte tsm :P När vi kom till stallet hade inte hästarna kommit ut ;) haha tidiga vi var. Vi gjorde maten o sen mockade vi :D efter det så var kl halv 10 o vi skulle möta Anna, Emy o Emelie kl 10 så vi fick lite bråttom allt gick bra tills Luna skulle kissa i gången :( Och så stog Lussen i boxen brevid o blev lite hingstig o Luna blev brunstig :/ Sen så bytte Josse plats på Luna och då gick det lite bättre :D Jag ringer till Anna o säger att vi blir sena, då säger hon att dom håller på att linda och kommer dit ca om 20 min :D Sen så red vi i paddocken :D Det gick piss i början men efter vi hade galopperat så gick det bättre :D Bilder kommer sen när jag har hittat laddan till datan XD håller på att dö :(  Kommer skriva om ridpasset snart :D

Ses


/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0