Söndag

Idag åkte jag till stallet efter att ha varit på MyOne och köpt rosa benlindor i flis och ett par benpaddar :)
Jag tog in Luna och fick dusha av henne för hon var lerig, sen fick hon ett täcke på sig och fick gå i skrittmaskinen i lite mer än en timme medan jag gjorde alla saker. Sedan fick hon komma in i boxen och äta.
Kl 6 hade Augusta lektion med ponnyerna och jag var med och tog kort på Emmy på Debbie, Emelie på Miss Elliott och Martina på Sputnik. Det var roligt och efter det så följde jag med Emmy och Anna hem och gjorde i ordning Debbie för natten. Sedan följde Emmy mig tillbaka till Luna och jag kvällsfodrade innan jag åkte hem med bussen :) tack för dagen alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0