Söndag!

Idag gick jag upp kl 6 och åt  frukost :) Sedan cyklade jag till torslandakrysset vid kl7 och var i stallet halv 8. Jag var till och med före utsläpparen :)
Vid 8 kom Augusta ner till stallet för hon skulle bort med Ella och tävla. :)
Sedan kom Anette, som hade utsläppet idag. Precis när hon kom så hade jag sadlat och tränsat Luna. Vi tog en lugn tur ut i skogen. Inte speciellt lång. Vi tog en galopp fram och tillbaka på en raksträcka. Hon var jätteduktig! Men när vi var på väg tillbaka blev hon väldigt rädd för en fågel så hon försökte sticka. Men eftersom att hon är så känslig och så i munnen så gick det bra. Hon hann bara några meter. Sedan red vi tillbaka till stallet och hon fick "efter-ridning-mat" (mash) och lunch hö i hagen. Sedan mockade jag och allt. Jag var snabb så 20 över 10 var jag på maxi.
Sedan köpte jag en liten present till Linnea innan lindex öppnade så att jag kunde köpa den riktiga presenten. När lindex öppnade kl 11 så köpte jag en tröja och sedan cyklade jag hem. När jag kom hem hämtade jag allt så att vi skulle kunna göra i ordning allt till festen som började kl 2 på eftermiddagen hemma hos Linnea.

På festen badade vi, hade vattenkrig, skrattade, åt, hoppade studsmatta sprang och sjöng :)
Det var väldigt kul! Jag har tyvärr inga bilder på Luna idag men jag har lite från festen :)

Linnea, Cissi och Josse B


Cissi, Josse B och Linnea



Linnea och Cissi (i bakgrunden) haha



Josse B



Cissi och Josse B som kollar på ett UFO xD



Cissi... får aggrodamp på studsmattan :D



Jag! :D Min mankam är nästan som Stefanos xD




Kommentarer
Postat av: nea aschp

haha den bilden på min mage var nice xD haha ;P

2011-06-12 @ 21:03:33
Postat av: Svar till Linnea från Josefin

Haha ja! :D

2011-06-13 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0