Stressigt och krångligt!

Hallå där :)
Jag har så himla mycket att göra i helgen... Idag ska jag till maxi och köpa saker till festen på söndag :) Imorgon ska jag till stallet tidigt så att jag hinner hem och ska hjälpa till på min lillebrors (Gabriel) födelsedagskalas. Typ fixa lekar och så... tråkigt!
På söndag ska jag tidigt till stallet så att jag hinner hem till Linnea för då börjar våran fest kl 2 :)
Sen ska jag ju hitta present till Linnea och hinna dusha och så innan alla kalas och fester... hjälp! Det känns som att det är så mycket att tänka på och sedan ska ju inte Luna komma i kläm för att jag inte hinner... Jag måste rida henne över helgen! Sen kanske hon kan vila på Måndag.
Okej här kommer schemat för v. 23 (den som är slut snart)
Måndag- Dressyr i manegen
Tisdag- Vilodag (jag skulle fixa det sista på Storegården, det stallet jag stod på innan.)
Onsdag- Skrittmaskinen en timme! (Jag var på klassresa så mamma hade henne.)
Torsdag- Hoppträning för Augusta i manegen.
Fredag- Dressyr i paddocken eller i manegen.
Lördag- Uteritt(om vädret tillåter) annars lättare pass i paddock/manege.
Söndag- Beror på vad som händer på Lördagen - Om jag rider ut så blir det ett lättare pass i Paddock/manege.
- Om inte så får hon antingen vila eller rida ut.

Schema för v.24 kommer på Söndag eller Måndag :)

Sötnos på bild<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0