Tisdag :)

Förlåt att inlägget kommer lite sent men jag har verkligen inte haft tid!<3
Idag red jag i manegen med Emelie på Elliott, Emmy på Debbie, Alex på Zirocco och Jag på Luna :)
Luna var ganska bra men lite pigg :)
Jag var trött och orkade inte riktigt rida men jag försökte. Fast jag orkade lixom inte koncentrera mig väldigt mycket och när jag fick håll i magen så blev det ju inte bättre:/
Efter ett tag fick Anna rida lite. Det gick  bra men sen när jag skulle rida igen var hon jättepigg xD hehe. Men jag red igenom henne lite innan vi red tillbaka till stallet. Vi red i ca 1 h och 20 min. Ändå var hon knappt svettig... bara under sadeln och så. Hon börjar få lite muskler min lilla ponnie! <3
Sedan red vi tillbaka igen. Inga bilder idag men jag kan bjuda på en annan :)

Outfit:
Luna:
*Ljusblå benskydd, bak och fram
*Ljusblått dressyrschabrak
*Dressyr sadel Lemetex
*Strass pannband
*Svart träns

(Orkade inte lägga upp en ny bild...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0