Tisdag

Idag har jag varit i stallet :D Red Zirocco <3 först red jag lite dressyr i mangen men sen så red jag, Victoria o Emelie ut en sväng :) När jag red dressyr så var han jätte jobbig men i galoppen var han fin :P Men för övrigt gick det dåligt :( När vi red ut så skulle vi galoppera upp för en backe :) Haha bus ponny kickade 2 gånger bara för han ville springa snabbare ;) sen när vi skulle fatta galopp igen så kickade han igen :D Han är inte så mycket ut riden så det är därför han blir så glad när han får komma ut :D på torsdag så ska jag, Anna, Emelie o Emelie rida ut igen XD Vet inte vart vi ska rida då :P
Tog inga bilder idag :( Men håller på att ladda in bilderna från i fredags :D


//Alexandra


Kommentarer
Postat av: Emelie adielsson

Vi kan rida Zenith slingan!!

2011-06-15 @ 08:43:41
URL: http://activos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0